19 Mart 2013 Salı

Bir fotoğrafın peşinden eşsiz bir lezzete; SUFLE

Bundan bir kaç ay önce facebookda bir arkadaşım Ankara'da yediği sufle'nin fotoğrafını paylaşmıştı. Sufle çok güzel görünüyordu ve bir gün yolum Ankaraya düşerse uğranılacak lezzet duraklarından biri olarak aklımın bir köşesine yazılmıştı.

Bugün iş nedeniyle ankaraya gitme fırsatım oldu ve toplantı sonrası uçak saatine kadar fazladan bir saatim vardı. Hemen googledan restaurantın yerini bulup taksiye kızılay'a gitmek istediğimi söyledim.

Kızılayda göksu restoranı buldum ve restorana girer girmez sufle istediğimi söyledim. :)

Tek başıma gittiğim için gelecek porsiyonun büyüklüğünden endişe duyuyordum çünkü okuduğum yorumlarda gelen porsiyonun 2-3 kişi için ideal olduğu yazıyordu. 2-3 kişilik sufleyi tek başıma yeme olasılığı beni endişelendirmişti.

Gerçekten de gelen sufle 2 kişi için ideal bir boyuttaydı. Neyse ki hepsini bitiremedim ama biraz daha vaktim olsa muhtemelen daha yavaş yiyerek bitirebilirdim. Çünkü bu zamana kadar yediğim en iyi suflelerden biriydi. Lezzeti, kıvamı tam yerindeydi ve krema ile de sunuluyor olması daha kolay yeme imkanı sağlıyordu.

Bir fotoğrafta görerek lezzetin peşine düştüm, pişman değilim :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder